senaste halvåret

amandas / Permalink / 1
Brukar inte hänga här jätteofta längre, men kände för att titta in och berätta lite om mitt senaste halvår. 
Senaste gången jag skrev någonting var efter att jag varit på Helsingborg-Djurgården, allsvenska premiären. Inlägget innan det hade jag sportlov och det var Februari. Jag bor inte längre i Malmö, jag har min egna lägenhet i Örebro. Mitt beslut togs i mars och det blev som jag ville. Närmare till mina gamla vänner men framför allt till min lillebror. Testade på Malmö, tycker otroligt mycket om den staden, men just nu kändes de inte rätt att bo där. Är stolt över mig själv att jag vågade ta beslutet att faktiskt flytta, har lärt mig såå mycket där nere, lärt känna många underbara personer. Och malmöfestivalen var nu innan jag började skolan. Nause var i princip de jag hann se då jag umgicks med dessa godingar, kommer sakna de så himla mycket. 
 
Besökte Spanien  för att utföra en nystartad fotbollscamp tillsammans med TM Sportstravels. Hade otroligt bra 3 veckor med gänget som var där och längtar till att få åka tillbaka i höst då nästa camp är. Vissa dagar hade vi 43 grader varmt!!! 
(jag gillar inte blogg.se's kvalité)
 
Jag har träffat världens underbaraste familj!!!! Jag är otroligt tacksam över att jag träffat de och blivit förälskad i sonen Max. Samt att storasyster Moa i familjen blivit mig en vän för livet. Dessa två syskon ligger mig nära hjärtat. Det är en så fin känsla när man träffar nya människor och man klickar, de är otroligt roligt och mysigt att vara tillsammans. Har spenderat mycket tid med dessa två och varit på olika platser tillsammans och med resten av familjemedlemmarna. Trivs såå!!!
 
Jag har börjat 3an på gymnasiet!! Hur stort är inte det? Studenten den 12 juni och jag känner på mig att detta året kommer gå fortare än jag kommer ana. Jag har läst ut 2 böcker av Fifty shades-serien, ska börja läsa 3e nu för att de är såå bra. Jag har varit och besökt min morfar samt att jag åkt ut till mormor och hennes man i skogen och umgåtts med de och hundarna, kvalitétstid. 
 
Det är en kvick överblick över mitt senaste halvår. 
#1 - - moen:

<3 <3 <3

Till top