fear the fear

amandas / Permalink / 0
I tisdags besökte klassen Vallåsen för att åka skidor. Tycker att Elin ligger relativt stadigt på marken på bilden. De var andra gången i mitt liv jag åkte skidor och roligt var det, men har fortfarande ont i smalbenen och träningsverken i vaderna dagen efter var inte att leka med. 
Har partajat med Amanda och Andrea samt Carro i mitten på sista bilden i fredags då det vart utgång för andra gången på Strömpis för min del. Hade en riktigt trevlig kväll tillsammans med mina fina vänner och även kvällen efter på lördagen då vi mös och åkte sedan epa haha. 
Var också på hockey med Felix och umgicks med Rasmus och lagade mat åt honom också. Hade terapisnack med Ellen.Tankeställare, ska man? ska man inte? Jag har nog bestämt mig, men man vet ju aldrig vad som händer.
 
Till top