take it in but don't look back

amandas / Permalink / 0
Älskade lillebror kom förbi idag hos Jaana och åt mat med oss. Det uppskattades jättemycket då jag saknar honom oändligt varje dag. Min solstråle. 
Åkte igår till Örebro för att spendera mitt sportlov här med intensivkurs i körning. Det är snart dags för mig att ta körkortet, dryga 3 veckor kvar nu. Tiden går alldeles för fort, nyss var det 3 månader dit. 
Festade igår och träffade så himla mycket mysigt folk från Gumaelius och andra vänner där, blev så himla glad när jag såg alla då jag näst intill kände alla. Och grattis i efterskott igen Aziz och tusen tack för allt! Sov hemma med Ellen på natten och var på mitt gamla dagis, sjuk nostalgi.
Imorgon börjar intensivkursen och jag har sovit bort hela denna dagen, är knappt förberedd så får se hur det ska gå imorgon. 
Till top