Ensamhet

filosofi / Permalink / 0
Det är kvällar som dessa när man sovit bort dagen och vaknar upp på kvällen med sömnen i ögonen och en hjärna som inte vill sluta tänka. Det är dessa nätter, sömnlösa nätterna som kommer ibland som blir jobbiga för huvudet och ibland även för hjärtat. 
Det finns studer jag funderar på varför jag gjort de val jag gjort, vad som gjorde att jag egentligen bestämde mig. 
Varför är det så vissa kvällar att man kan inte ta det lugnt, man kan inte ligga stilla och njuta av de tysta, av att vara själv en kväll med tända ljus och bra musik. Varför känner man rastlösheten i hela kroppen, att vilja göra något. Tumblr, Instagram, Twitter och Facebook uppdaterade varje minut men ingenting händer iallafall. 
Dessa kvällar ligger inte på min favoritlista, jag gillar inte att vara ensam och jag gillar inte att vara rastlös. :(
Till top