en av dessa dagar

amandas / Permalink / 0
HEJ!! längesen. Tänkte bara titta in (igen) och berätta lite om senaste tiden i mitt liv.
Jag har tagit upp min 180 säng och ställt i lägenheten!!!! Överlycklig numera över detta och de rummet är såå fint. Tänkte faktiskt ta kort och lägga in här så ni får se hur de ser ut (ni som faktiskt tittar in här). 
Jag går i skolan och jobbar, det är i princip det jag hinner med. Har införskaffat mig ett gymkort nu och hoppas på att hinna gymma mer än jag gör nu. Går i skolan halv 9-3 och jobbar oftast 16-21.30 vilket gör att det blir långa dagar. Men igår tog jag tag i mig själv och åkte till gymmet efter jobbet, all cred till mig att orka göra det! Max och jag har kommit på att vi ska försöka ge oss på ett nyttigare liv för att vi tidigare inte varit speciellt bra på det, men vi ska ge det en chans. Har varit ifrån honom i ett dygn nästan exakt och saknar honom redan :( känns så tomt och ensamt utan honom. 
Idag i skolan har vi skolfoto och jag känner mig helt ärligt som på bilderna. Trött, lite konstig och annorlunda. Har äntligen också börjat lyssna på min älskade höst och vinterlista med en massa go musik och jag blir så himla glad över det. vinterlistan <-- 
Idag ska jag jobba till halv 10 och jag kommer somna direkt när jag kommer hem, är såå trött. 
Tack för mig, vi hörs snart igen! kramar
Till top